Práce pedagoga vyžaduje specifické dovednosti a znalosti v oblasti využívání informačních technologií. Jedná se o používání různých softwarů a online služeb. V semináři se zaměříme na dovednosti, které zrychlí a zefektivní práci učitele při přípravách na hodinu, online komunikaci, hledání zdrojů pro výuku a jejich archivaci. Základními tématy semináře jsou:
- cloud ve škole – možnosti využití
- export do formátu PDF
- komentáře v textovém editoru
- nastavení prohlížeče internetu – stahování, oblíbené stránky
- školní webová alba
- základní úpravy fotografií – zmenšení, ořez, barevná sytost, vepsání textu
- YouTube – soukromý seznam videí pro výuku
- zasílání velkého objemu dat
- pokročilé vyhledávání na internetu
- tablet – přehled možností využití při výuce
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních a středních škol
Rozsah: 4 x 45 minut
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních škol a středních škol
Cena za seminář: 12 000 Kč
Počet účastníků: max. 12
Akreditace v systému DVPP MŠMT č.j.: 21304/2020-3-477