Práce pedagoga při distanční výuce vyžaduje specifické dovednosti a znalosti v oblasti využívání informačních technologií. Jedná se o používání různých softwarů a online služeb. V semináři se zaměříme na dovednosti, které zrychlí a zefektivní práci učitele při přípravách na hodinu, online komunikaci, hledání zdrojů pro výuku a jejich archivaci.
Základními tématy semináře jsou:
- videohovory a chaty – přehled, výhody a slabiny jednotlivých služeb, organizace práce
- online office – základy komunikace při distanční výuce
- kalendář – organizace a plánování jak v rámci sboru, tak pro a s žáky
- školní cloud – možnosti využití (práce s žáky, spolupráce žáků, spolupráce s kolegy)
- online učebny
- vzdálené plochy – sdílené psaní „tužkou“ mezi účastníky hovoru
- online nástěnky
- online nástroje na vytváření a sdílení testů
- weby na procvičování látky
Rozsah: 8 x 45 minut
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních a středních škol
Rozsah: 8 x 45 minut
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních škol
Cena: 20 000 Kč
Počet účastníků: max. 12
Akreditace v systému DVPP MŠMT č.j.: 8417/2021-4-226