Nástroje pro online výuku

Práce pedagoga při distanční výuce vyžaduje specifické dovednosti a znalosti v oblasti využívání informačních technologií. Jedná se o používání různých softwarů a online služeb. V semináři se zaměříme na dovednosti, které zrychlí a zefektivní práci učitele při přípravách na hodinu, online komunikaci, hledání zdrojů pro výuku a jejich archivaci. Základními tématy
semináře jsou:

  • videohovory a chaty – přehled, výhody a slabiny jednotlivých služeb, organizace práce
  • online office – základy komunikace při distanční výuce (Microsoft, Google)
  • školní cloud – možnosti využití (Microsoft, Google)
  • online učebny – Teams, Google učebna
  • vzdálené plochy – sdílené psaní „tužkou“ mezi účastníky hovoru
  • online nástěnky
  • online nástroje na vytváření a sdílení testů
  • weby na procvičování látky
  • zasílání velkého objemu dat

Rozsah: 8 x 45 minut

Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních a středních škol

Poptávkový formulář školení

Informace o škole

Škola*
Město (obec)*
Adresa školy*
PSČ*
IČO*

Kontaktní osoba

Jméno a příjmení*
E-mail*
Telefon*

Informace o školení

Napište termíny které by vám nejlépe vyhovovaly.

Termín 1*
Termín 2*
Termín 3

Technické vybavení školy pro seminář

WIFIanone
SMART boardActivBoardjiná

Vaše poznámka