Práce pedagoga při distanční výuce vyžaduje specifické dovednosti a znalosti v oblasti využívání informačních technologií. Jedná se o používání různých softwarů a online služeb. V semináři se zaměříme na dovednosti, které zrychlí a zefektivní práci učitele při přípravách na hodinu, online komunikaci, hledání zdrojů pro výuku a jejich archivaci. Základními tématy
semináře jsou:
- videohovory a chaty – přehled, výhody a slabiny jednotlivých služeb, organizace práce
- online office – základy komunikace při distanční výuce (Microsoft, Google)
- školní cloud – možnosti využití (Microsoft, Google)
- online učebny – Teams, Google učebna
- vzdálené plochy – sdílené psaní „tužkou“ mezi účastníky hovoru
- online nástěnky
- online nástroje na vytváření a sdílení testů
- weby na procvičování látky
- zasílání velkého objemu dat
Rozsah: 8 x 45 minut
Cílová skupina: Seminář je určen pro učitele základních a středních škol