Micro:bit pro ICT na 2. stupni

Micro:bit pro ICT na 2. stupni

Micro:bit pro ICT na 2. stupni
Micro:bit jsem si vybrala hned z několika důvodů. Hledala jsem pomůcku, která nebude mít vzhled robotických hraček pro menší děti (včelky Beeboty a vláčky Intelino už máme), na druhém stupni vidím tendence pracovat s něčím na pohled náročnějším. Na jednom školení jsem zahlédla micro:bit a překvapilo mě, jak je univerzální, že ho zvládnou ovládat i děti na prvním stupni, ale zároveň může být tak náročný, že se využívá hojně na druhém stupni i na středních školách.
Dále mě zaujaly velké možnosti rozšíření, nabízí se tak využití micro:bitu i v dalších předmětech, a tím tak naplňovat mezipředmětové vztahy.
Hodně škol s micro:bitem pracuje už několik let, díky tomu lze na internetu nalézt mnoho tipů do výuky, krásně zpracované metodiky, i toto je pro mě, jako začínajícího pedagoga, důležité hledisko pro výběr pomůcky.
Posledním důvodem jsou náklady na pořízení – ze všech robotických pomůcek mi tato přijde nejzajímavější v poměru cena/výkon.

Metodický výstup v přípravě